Colleen Hoover "Maybe someday"


Krótki opis książki:
On, Ridge, gra na gitarze tak, że porusza każdego. Ale jego utworów brakuje jednego: tekstów. Gdy zauważa dziewczynę z sąsiedztwa śpiewającą do jego muzyki, postanawia ją bliżej poznać.

Ona, Sydney, ma poukładane życie: studiuje, pracuje, jest w stabilnym związku. Wszystko to rozpada się na kawałki w ciągu kilku godzin.

Wkrótce tych dwoje odkryje, że razem mogą stworzyć coś wyjątkowego. Dowiedzą się także, jak łatwo złamać czyjeś serce... 💔


Zachęcona popularnością i dobrymi opiniami na temat tej książki postanowiłam w końcu ją przeczytać. To pierwsza moja powieść tej autorki i zdecydowanie nie ostatnia. Czyta się ją jednym tchem, po prostu nie można się oderwać nawet na chwilę. Świat głównej bohaterki rozpada się w ciągu jednego dnia. Najpierw dowiaduje się, że chłopak zdradza ją z najlepszą przyjaciółką, traci pracę, dach nad głową, a na dodatek to akurat dzień jej urodzin. Na pomoc przychodzi jej Ridge, który jest zupełnie obcym facetem. Jedyne co ich łączy, to wieczorne spotkania na sąsiednich balkonach. On grał wtedy na gitarze, a Ona śpiewała do jego melodii. Zamieszkują razem i wspólnie zaczynają tworzyć muzykę. Bardzo fajne jest to, że te utwory powstały naprawdę i kiedy pojawiają się w książce, możemy sobie ich posłuchać w internecie, moim zdaniem to świetny pomysł. Można jeszcze bardziej wczuć się w klimat książki. Dużym zaskoczeniem jest to, że Ridge jest głuchy. To jeszcze bardziej mnie zaintrygowało, chyba ze względu na zboczenie zawodowe (pracuje z dziećmi z wadą słuchu). Tworzy muzykę wyczuwając wibracje. Te chwile zbliżają go z Sydney, rodzi się między nimi szczera relacja i uczucie. Oboje próbują przed tym uciec, ale coraz bardziej zdają sobie sprawę, że łączy ich coś wyjątkowego. Komunikują się za pomocą smsów lub czatu. Świetnie się ze sobą czują, mówią a raczej piszą sobie o najtrudniejszych sprawach, mają takie samo poczucie humoru, są idealnie dopasowani. Ale żeby nie było zbyt pięknie, Ridge jest w związku, kocha Maggie, troszczy się o nią na każdym kroku. I wcale nie zamierza tego zmieniać, nie chce jej zranić. Wtedy zaczynają się kłopoty bo jak można zwalczyć uczucie które jest tak silne? I czy ktoś wygrał kiedyś walkę pomiędzy sercem a rozumem? Sydney i Ridge starają się ze wszystkich sił aby pozostać uczciwymi, ale oszukują i ranią wtedy samych siebie.
Mimo różnych domysłów w trakcie czytania, nie myślałam, że ich historia tak się potoczy. Nie zdradzę wam zakończenia, zachęcam do przeczytania. Świetne dialogi i poczucie humoru. Książka wywołuje wiele emocji, na pewno będziecie zachwyceni tak jak ja.  😊❤

💞 Nie udało mu się jej uchronić przed gorzką prawdą, że ludzie nie wybierają, w kim się zakochują. Mogą jedynie wybrać, kogo dalej będą kochać. 💞

5 komentarzy:

  1. Opisem bardzo zachęcasz do lektury ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i byłam bardzo zaskoczona pomysłem, świetnie. W ogóle twórczość tej autorki jest powalająca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie przeczytać inne jej książki 😊

      Usuń
  3. Przyczytałam dopiero dwie powieści tej autorki, ale na pewno chcę więcej! Myślę, że następna będzie Maybe Someday, bo jestem teraz bardzo ciekawa tej historii!

    Zapraszam do mnie | BOOKZALEŻNIENIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też zamówiłam kolejną jej powieść 😊 na pewno zajrzę na Twojego bloga ❤

      Usuń

Copyright © 2016 Czytula - I'm a book lover , Blogger